IKLAN

Cara Nak Pujuk Orang Yang Kecewa

Disebalik keputusan yang dipaparkan jumlah skor yang diperolehi akan dikategorikan. Secara realiti saya tidak mampu menjawab semua permintaan yang jumlahnya terlalu banyak.


Pin Page

Saya menerima banyak email meminta interpretasi skor DASS yang dibuat.

. Jgn contact lagi wanita lain. Pilihlah anak isteri yg sedia ada yg masih belom kasi kata putus lagi mungkin sbb sudut hatinya masih ada rasa syg kan keluarga dan tak nak cerai berai. Dengan itu saya membuat keputusan memaparkan apakah makna disebalik kuputusan diperolehi anda.

2nd step is lose contact dgn wanita tu la syuk. Tak payah pandang blakang lagi. Mungkin susah untuk buat namun puan cuba nasihatkan suami dengan cara yang baik tentang tabiat berjudi tersebut share video-video tazkirah pendek berkenaan judi kepada suami dalam masa yang sama doakan lembut hai beliau untuk berubah dan berhenti berjudi.

Salah satu cara nak betulkan diri ialah mengaku kesilapan. Sekiranya masih gagal puan boleh failkan permohonan cerai di mahkamah yang.


Pin Page


Aku Okay Cara Nak Pujuk Perempuan Yg Dah Tawar Hati Facebook


Pin On Leadership Yudicandra


Aku Okay Cara Nak Pujuk Perempuan Yg Dah Tawar Hati Facebook

0 Response to "Cara Nak Pujuk Orang Yang Kecewa"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel